FAQ Verhaalvontuur

1) Ik heb Verhaalvontuur geboekt voor een bepaalde datum, maar wil het toch op een andere dag spelen. Kan dat?

Ja, Verhaalvontuur is elk moment te eenmalig te activeren, neem je betalings-ID mee naar de locatie.
 

2) Waar kan ik Verhaalvontuur ophalen?
Zie www.verhaalvontuur.nl/aanmelding
 

3) Ik heb geboekt, wat nu? 

Check hier hoe je Verhaalvontuur kunt starten en ga op de dag dat jij wilt met de betalingsbevestiging naar de afhaallocatie. 
 

4) Kan Verhaalvontuur ook worden opgestuurd?

Op dit moment bezorgen wij niet.
 

5) Wat is de start- en eindlocatie?

Zie www.verhaalvontuur.nl/aanmelding

 

6) Kan ik ook voor kinderfeestjes bij jullie terecht? 

Op dit moment enkel op aanvraag via info@verhaalvontuur.nl
 

7) Is Verhaalvontuur Corona-proof? 

Ja Verhaalvontuur is heel Corona-proof. Je speelt het met je eigen gezelschap in de buitenlucht. De acteurs zijn enkel aanwezig via de filmpjes. Volg bij de afhaallocaties de instructies van het personeel betreffende de Covid-maatregelen.

8) Kan ik meerdere maps bestellen? Dat kan zeker neem even contact met ons op via info@verhaalvontuur.nl

9) De betaling lukt niet via de website, heb je het al geprobeerd via je telefoon? Anders contact ons even en wij sturen je een betaallink via Whatsapp 0612713886 of info@verhaalvontuur.nl

10) Ik ben een bedrijf of organisatie die meer wilt weten, neem contact op met
Rik Mentink via info@verhaalvontuur.nl 

 

11) Ik kom er echt niet uit.. dan hebben wij onze Whatsapp Service via: 0640064959 of 0612713886